1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Podáním objednávky kupující potvrzuje souhlas s tímto nákupním řádem a zároveň s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři a následné obdržení informace o přijetí objednávky e-mailem. O odeslání objednávky a jakýchkoli jiných změnách Vás budeme taktéž informovat e-mailem. Sledujte prosím aktualizace objednávek poslaných na Váš email.

3) ZPŮSOBY PLATBY A DOPRAVY

a) Objednávky zasíláme společností WE|DO standardně jako balík do
ruky. Při objednávce nad 1.900,- Kč neplatíte poštovné ani balné!

Při objednávce na dobírku do 1.900,- Kč je poštovné a balné cca 179,- Kč.
Zboží zaplatíte hotově při převzetí od dopravce.

Při platbě převodem je poštovné a balné cca 147,- Kč

4) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

5) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Stačí nás informovat emailem a poté zaslat zboží doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu: Krucipüsk, P.O.BOX 4, 180 00 Praha 8 včetně kontaktních informací kupujícího. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

6) VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky bude mu vrácena kupní cena zboží. – kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží – zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a v původním obalu – náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník – peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží – v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci (např. e-mailem či písemně)
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Reklamace a jejich vyřizování se řídí dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákona v platném znění a zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění.

Menu